Doctor Strange – lupta din linia întâi

Cronică de film

I. Doctor Strange – în linii mari…

Multe efecte speciale și o poveste uimitoare, care împletește lumea dominată de gândirea logică cu ezoterismul, în cea mai nouă producție a Marvel StudiosDoctor Strange. Din distribuția filmului fac parte Benedict Cumberbatch (nominalizat la prestigioasa statuetă Oscar pentru The Imitation Game și cu alte 29 de premii câștigate și 85 de nominalizări pentru rolurile sale), Chiwetel Ejiofor (și el nominalizat la Oscar pentru cea mai bună performanță într-un rol principal în capodopera cinematografică 12 Years a Slave), Rachel McAdams (pe care ne-o amintim din interpretarea sa în The Vow), Tilda Swinton (deținătoare a premiului Oscar pentru rolul din Michael Clayton în 2007) și Mads Mikkelsen (pe care-l recunoaștem din mini seria Dr. Hannibal Lecter).

În film se regăsesc și alte nume promițătoare ale industriei cinematografie, ca Michael Stuhlbarg şi Scott Adkins, alături de Benjamin Bratt şi Benedict Wong. Pelicula este produsă de Kevin Feige, iar scenariul a fost scris de Jon Spaihts şi Scott Derrickson & C. Robert Cargill.

dr-strange-04

II. Intriga în Doctor Strange

Doctor Strange prezintă povestea renumitului neurochirurg Dr. Stephen Strange, a cărui viaţă se schimbă complet în urma unui îngrozitor accident de maşină. Consecința? Imposibilitatea de a-și mai folosi mâinile. Când medicina tradiţională nu îl mai poate ajuta, acesta este forţat să caute vindecare şi speranţă într-un loc improbabil – misterioasa enclavă cunoscută drept Kamar-Taj. Doctorul Strange îşi dă seama imediat că acesta nu este doar un loc pentru însănătoşire, ci şi linia întâi a unei lupte duse împotriva forţelor întunecate, care urmăresc să distrugă realitatea. În scurt timp, Strange, înarmat cu noile puteri magice dobândite, este obligat să aleagă între a se întoarce la averea şi statutul său sau să lase totul în urmă cu scopul de a apăra lumea, fiind cel mai puternic vrăjitor care a existat vreodată.dr-strange-16

III. PRO și/sau CONTRA [opinii personale]

DOAR PRO: Filmul are efecte impresionante și a fost modificat special pentru formatul IMAX 3D, cu intenția de a oferi o experiență de neuitat pasionaților de acțiune și SF. Doctor Strange este un film condimentat cu multă dramă și comedie în aceeași măsură, fiind și o aventură fantastică spre cunoașterea limitelor fizice și psihice. Încă vă întrebați de ce să vizionați Doctor Strange? Atunci imaginați-vă că tocmai ați aflat că realitatea pe care voi o cunoașteți este de fapt una dintre multe altele. Cum ați reacționa?

Puteți face acest exercițiu sau puteți să mergeți la cinema începând cu 4 noiembrie pentru a afla uluitoarea poveste a doctorului Stephen Strange.

IV. Detalii tehnice

Regizor: Scott Derrickson